donderdag 29 september 2011

Washoekje

Soms kom je gewoon niet toe aan bepaalde dingen
en ineens moet het gebeuren
 Ken je dat?


Zo ook mijn rommelige kastje
Het stond me al een tijdje niet aan en ik wist nog niet precies
 wat ik er mee moest doen,
dat 'ie wit moest worden wist ik wél zeker
Maar waar zet je zo'n kastje neer en wat doe je erin,
want je ziet nl. alles met zo'n glazen deurtje

Verf gekocht en een kwast, kranten buiten op tafel
en schilderen maar ....
daarna geschuurd voor een "oude look"
en in de was gezet

Hij staat nu op de overloop en zo hebben we
er weer een gezellig hoekje erbij

Ik wilde handdoeken kopen, maar bedacht ineens dat er nog oude stoffen luiers in een doos lagen { nooit gebruikt}



Deze samen met een oud strijkijzer, geurzakje, zeepjes en hoedendoos staan nu opgeruimd en netjes achter het deurtje


Er bovenop een oud wasbord, een bij elkaar gezocht lampetset en
ik heb om 2 washandjes een stukje kant genaaid
Een handdoekje eveneens bewerkt met kant en een applicatie
...en klaar!



Lieve groetjes

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...