zaterdag 8 oktober 2011

Salontafel


Toen wij onze witte salontafel kochten hadden veel mensen in onze omgeving nog teakhouten meubelen

Wijzelf trouwens ook, hoor


Wel werd ik voor gek verklaard dat ik overging op WITTE meubelen

Hoe haalde ik het in mijn hoofd om die prachtige
koloniale meubelen wit te schilderen ....

Die tijd hadden we toch al een keer gehad?

Ja, dat klopt ook wel, want toen wij net samenwoonden
hadden we ook witte meubelen

Ze zeggen toch dat alles in de mode een keer weer terug komt

"Onze" salontafel heb ik ondertussen al in
meerdere huiskamers bij vrienden, maar ook op andere blogs teruggezien



Wat ik er zo leuk aan vind is dat je hem zelf iedere keer anders kunt maken
omdat er een glasplaat op ligt met eronder 4 vakken waar je iets in kunt leggen


Daar komt dan toch dat etaleren weer terug

Het vaakst leg ik er magazines van JDL in,
op die manier kun je ze ook nog snel een keer inkijken en
het staat natuurlijk geweldig met die mooie covers!



1 opmerking:

  1. hij is prachtig die tafel ik heb zelf weinig wit maar me dochters wel ... prachtig zo die vakken kan je lekker elke keer wat nieuws mee doen van boeken tot oude kerstballen ... mooie foto en heerlijk sfeertje heb je ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...