woensdag 12 oktober 2011

Kapstokken



Ik vond het altijd heel moeilijk om iets aan de muur te hangen




Posters zijn niet mijn ding







Schilderijen vind ik wel mooi, maar dan in een museum
Als ik er een tijdje tegenaan heb gekeken ben ik het wel een keer zat en
wil dan weer iets anders
De oplossing voor mij zijn kapstokken






Ze hangen eigenlijk door het hele huis
Je kan er spullen opzetten, aanhangen en zo vaak als je wilt
veranderen wanneer je weer iets anders wilt
Ideaal dus voor zo'n veranderlijk persoon als ik!






2 opmerkingen:

  1. ziet er erg sfeervol uit ...ze zijn ook erg leuk om te decoreren .... geniet ervan lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi allemaal en prachtig beschreven.
    Liefs Dini

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...